Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości - 19 grudnia 2013r. godz. 9.00
img128.pdf - dz. 370/9 w m. Chromakowo
Przetarg na zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego w kwocie 1.400.000,00 zł- BDK.271.8.2013
SIWZ_-_kredyt_bankowy.pdf - Zal_nr_1_Formularz_ofertowy.pdf - Zal_nr_2_Oswiadczenie_art._22.pdf - Zal_nr_3_Oswiadczenie_art._24.pdf - Zal_nr_4_Oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.pdf - Zal_nr_5_Projekt_umowy.pdf - Zal_nr_6_Wykaz_dokumentow_Zamawiajacego_do_uzyskania_kredytu.pdf - Kredyt.rar - Załączniki do przetargu - sprawozdania Zapytanie.pdf - Odpowiedz.pdf - Zal_nr_7.exe - dodatkowe informacje Zawiadomienie_o_wyborze.pdf -
Przetarg na zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego w kwocie 1.400.000,00 zł- BDK.271.7.2013
SIWZ_-_kredyt_konsolidacyjny.pdf - Zal_nr_2_Oswiadczenie_art._22.pdf - Zal_nr_3_Oswiadczenie_art._24.pdf - Zal_nr_4_Oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.pdf - Zal_nr_5_Projekt_umowy.pdf - Zal_nr_6_Wykaz_dokumentow_Zamawiajacego_do_uzyskania_kredytu.pdf - Zal_nr_6_Dokumenty_do_kredytu.rar - dokumenty spakowane programem winrar Zal_nr_1_Formularz_ofertowy.pdf - Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf - Zapytanie.pdf - Odpowiedz_na_zapytanie.pdf - Kredyt.zip - Sprawozdania finansowa opinia_o_pr_planowanej_splaty_dlugu.pdf - opinia_splata_kredytu.pdf - Zal_nr_1_Formularz_ofertowy.doc - Zal_nr_2_Oswiadczenie_art._22.doc - Zal_nr_3_Oswiadczenie_art._24.doc - Zal_nr_4_Oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.doc - Zal_nr_5_Projekt_umowy.doc - _Uniewaznienie_postepowania.pdf -
Przetarg na dostawę oleju opałowego - BDK.271.6.2013
SIWZ.pdf - Zal_nr_1_-_Formularz_ofertowy.pdf - Zal_nr_2_-_Oswiadczenie_art._22.pdf - Zal_nr_3_-_Oswiadczenie_art.24.pdf - Zal_nr_4_-_Wykaz_autocystern.pdf - Zal_nr_5_-_Oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.pdf - Zal_nr_6_-_Projekt_umowy.pdf - Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf - Informacja_o_wyborze_oferty_-_olej.pdf -
Przetarg na dostawę węgla opałowego BDK.271.5.2013
Zal_nr_1_-_Przewidywane_zuzycie_opalu.pdf - Zal_nr_2_-_Formularz_ofertowy.pdf - Zal_nr_3_-_Oswiadczenie_art._22.pdf - Zal_nr_4_-_Oswiadczenie_art.24.pdf - Zal_nr_5_-_Oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.pdf - Zal_nr_6_-_Projekt_umowy.pdf - SIWZ_-_wegiel.pdf - SIWZ_-_zmiana.pdf - zmiana w specyfikacji Zal_nr_6_-_Projekt_umowy_-_PO_ZMIANIE.pdf - Informacja_o_wyborze_oferty.pdf -
Przetarg na dowóz dzieci do szkół - BDK.271.3.2013
SIWZ.pdf - Zal_nr_1_Harmonogram_tras.pdf - Zal_nr_2_Ilosc_dowozonych_dzieci.pdf - Zal_nr_3_Formularz_ofertowy.pdf - Zal_nr_4_Oswiadczenie_art.22.pdf - Zal_nr_5_Oswiadczenie_art.24.pdf - Zal_nr_6_Wykaz_wykonanych_uslug.pdf - Zal_nr_7_Wykaz_pojazdow.pdf - Zal_nr_8_Oswiadczenie_o_pracownikach.pdf - Zal_nr_9_Oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.pdf - Zal_nr_10_Projekt_umowy.pdf - Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf - Informacja_o_wyborze_oferty.pdf -
Przetarg na remont kotłowni w szkołach - BDK.271.4.2013
SIWZ.pdf - Zal_nr_1_Przedmiar_robot-Gimnazjum_w_Lutocinie.pdf - Zal_nr_1_Przedmiar_robot-Szkola_Podstawowa_w_Lutocinie.pdf - Zal_nr_2_Specyfikacja_techn._TECHNOLOGIA-Kotlownia-Lutocin__1_.pdf - Zal_nr_3_Wymiana_kotla-Gimnazjum_w_Lutocinie.pdf - Zal_nr_3_Wymiana_kotla-Szkola_Podstawowa_w_Lutocinie.pdf - Zal_nr_4__Formularz_ofertowy.pdf - Zal_nr_5_Oswiadczenie_art.22.pdf - Zal_nr_6_Oswiadczenie_art.24.pdf - Zal_nr_8_Oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.pdf - Zal_nr_9_Projekt_umowy.pdf - Zal_nr_7_Wykaz_robot.pdf - Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf - Odpowiedz_na__zapytanie.pdf - Zal_nr_1_Przedmiar_robot_-_PO_ZMIANIE_-_KOTLOWNIA_Gimnazjum.pdf - Zal_nr_1_Przedmiar_robot-PO_ZMIANIE_-_KOTLOWNIA_SP_Lutocin.pdf - Zal_nr_10_Rzut_kotlowni_SP_Lutocin-projekt.pdf - Zal_nr_10_Rzut_kotlowni-Gimnazjum-projekt.pdf - Odpowiedz_na__zapytanie_2.pdf - Informacja_o_wyborze_oferty.pdf -
Przetarg na przebudowę drogi gminnej w m.Boguszewiec BDK.271.2.2013
SIWZ.pdf - Zal_nr_1_Przedmiar_robot.pdf - Zal_nr_2_Mapka_z_lokalizacja.jpg - Zal_nr_3_Formularz_ofertowy.pdf - Zal_nr_4_Oswiadczenie_art.22.pdf - Zal_nr_5_Oswiadczenie_art.24.pdf - Zal_nr_6_Wykaz_robot.pdf - Zal_nr_7_Oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.pdf - Zal_nr_8_Projekt_umowy.pdf - Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf - Informacja_o_wyborze_oferty.pdf -
Przetarg na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
SIWZ.pdf - Zal_nr_1_Mapa_miejscowosci_Lutocin.jpg - Zal_nr_2_Mapa_gminy_Lutocin.jpg - Zal_nr_3_Uchwala-_sposob_i_zakres_swiadczenia_uslug_-_odbior.pdf - Zal_nr_4_REGULAMIN.pdf - Zal_nr_5_zestawienie_miejscowosci.pdf - Zal_nr_6_Formularz_ofertowy.pdf - Zal_nr_7_Oswiadczenie_art.22.pdf - Zal_nr_8_Oswiadczenie_art.24.pdf - Zal_nr_9_Wykaz_uslug.pdf - Zal_nr_9_Wykaz_uslug.pdf - Zal_nr_10_Wykaz_pojazdow.pdf - Zal_nr_11__Projekt_umowy.pdf - SIWZ_-_zmiana.pdf - Zmiana specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zapytanie__1.pdf - Zapytanie__2.pdf - SIWZ_-_zmiana_2.pdf - Zmiana nr 2 do specyfikacji Zal_nr_6_Formularz_ofertowy_PO_ZMIANIE.pdf - Załącznik nr 6 po zmianie specyfikacji nr 2 Załącznik nr 11 po zmianie specyfikacji nr 2 - Informacja_o_wyborze_oferty.pdf - Informacja o wyborze oferty w przetargu